www.tres.pl - Baza wiedzy Trawers ERP - Spis treści
Jak kupić i wdrożyć program Trawers ERP - kolejne kroki 1. Zapoznanie się z programem Trawers ERP 2. Prezentacja on-line 3. Ustalenie konfiguracji i danych klienta 4. Zakup licencji 5. Wdrożenie programu 6. Aktualizacja programu 7. Zgłaszanie uwag i potrzeb 8. Procedura zakupu Zakup licencji Pierwszy zakup Zakup abonamentu Przedłużenie licencji Zakup usług dodatkowych 9. Tematy powiązane 1. Zapoznanie się z programem Trawers ERP Kolejne kroki w celu poznania programu opisano tu: Poznawanie Trawers ERP 2. Prezentacja on-line Oferujemy Państwu prezentacje on-line programu Trawers ERP (1 do 2 godzin). Zaprezentujemy ogólnie funkcjonalność, właściwości i zalety programu. Następnie skoncentrujemy się na tematach, które Państwa szczególnie interesują. Które wiążą się z najważniejszymi procesami Państwa firmy, i które w maksymalnym stopniu pomogą Państwu w działalności gospodarczej. Prosimy o zgłoszenia na adres: tres@tres.pl Dodatkowo proponujemy jazdę próbną TJP Trawers Jazda Próbna 3. Ustalenie konfiguracji i danych klienta Zwykle w firmie nie jest potrzebna pełna oferowana funkcjonalność programu. Architektura programu Trawers Oczekiwaną konfigurację prosimy ustalić z firmą Tres lub Partnerem. * Tres Dział handlowy: e-mail: tres@tres.pl tel. (58) 661-00-15 * Partnerzy Partnerzy. Integratorzy Dane identyfikujące klienta (Licencjobiorcy): - Nazwa przedsiębiorstwa - Adres przedsiębiorstwa - NIP - Imię i nazwisko osoby do kontaktu - telefon osoby - e-mail osoby 4. Zakup licencji W licencji zapisane są informacje o zakupionej funkcjonalności programu. Licencja zdejmuje ograniczenia wersji Demo. Przesyłana jest w postaci pliku tekstowego: licencja.txt (klucz licencyjny) Warunki licencji Plik: licencja.txt należy zapisać (wgrać) do podkatalogu: \adtres na serwerze. Instalowanie programu Trawers 5. Wdrożenie programu Wszystkie dane programu Trawers znajdują się na dysku w jego katalogu. Podczas testowania demo wprowadza się wiele przypadkowych dokumentów. Pracę warto rozpocząć od ponownego zainstalowania czystego demo w katalogu testowym i wgrania pliku: licencja.txt Kolejnym krokiem jest założenie firmy i wypełnienie tabel w programie. Program częściowo sam wykona te prace na podstawie wybranego wzorcowego profilu firmy. Dane branżowe Po wypełnieniu, warto ponownie skopiować katalog z przygotowanym programem. Jedna instalacja może służyć do nauki i testowania funkcjonalności, druga będzie służyła do rzeczywistej pracy. Opis wdrażania oraz odpowiedzi na pytania szczegółowe, które pojawią się na tym etapie można znaleźć w dokumentacji programu. Proces wdrożenia 6. Aktualizacja programu Program Trawers jest nieustannie rozwijany. Należy na bieżąco aktualizować program. Informacje o udoskonaleniach publikowane są w kronice zmian. Nowości i zmiany Polityka aktualizacji opisana jest tu: Polityka aktualizacji Opis procesu aktualizacji jest tu: Aktualizowanie programu 7. Zgłaszanie uwag i potrzeb Uwagi, potrzeby pomocy i rozwoju programu prosimy zgłaszać na adres e-mail serwis@tres.pl Zaleca się skorzystać z funkcji w programie: AD > Trawers > Zgłoszenie problemu [AD_PZS10] AD > Trawers > Zgłoszenie potrzeby [AD_PZS20] Do formularza zgloszenia, program dołączy pliki techniczne, które ułatwią analizę zgłoszenia. Zgłoszenie problemu O zgłaszaniu problemów 8. Procedura zakupu 8.1 Zakup licencji. Pierwszy zakup Zakup licencji następuje na podstawie zamówienia, które wskazuje: * konfiguracja programu, np. pakiet handlowy + systemy i cechy dodatkowe * liczba sesji * odmiana: platforma systemowa tj. odmiany -X -W * wersja: Trawers5, 6 GUI * informacje identyfikujące użytkownika, tj. Nazwa, NIP, dane tele-adresowe, osoba do kontaktu, tel., e-mail Na podstawie zamówienia zostaje wystawiona faktura. Po otrzymaniu zapłaty Tres lub Partner wysyła plik tekstowy: licencja.txt (klucz licencyjny). Plik należy zapisać (wgrać) do podkatalogu: \adtres na serwerze. Instalowanie programu Trawers 8.2 Zakup abonamentu. Przedłużenie licencji Zakup następuje na podstawie zamówienia, które zostaje przygotowane w firmie Tres lub u Partnera i wysłane e-mailem do zamawiającego do akceptacji. Podpisane zamówienie odsyła się pocztą, faksem lub e-mailem. Partnerzy. Integratorzy Formularz zamówienia Formularz zamówienia wysyła się e-mailem do zamawiającego. Zamówienie zawiera następujące informacje: * odbiorca zamówienia, tj. firma Tres lub Partner * użytkownik programu * cena abonamentu * termin upływu abonamentu * możliwość zakupienia dodatkowych usług: pakietu godzinowego usług serwisowych. Dodatkowo, na formularzu zamówienia przypominane są podstawowe zasady handlowe i jest odesłanie do szczegółowego opisu zasad licencjonowania. Przykład zamówienia: [ ] Abonament, w tym aktualizacja programu i konsultacje e-mailowe dla instalacji: Pakiet handlowy, Sesji: 5 Cena: 2,516.50 PLN + 23% PTU [ ] Usługi serwisowe i konsultingowe. W pakietach 5 godzinych Cena: .... pakietow * 600 PLN = ............... PLN netto Termin ważności abonamentu: 01.02.20xx r. Na podstawie zamówienia zostaje wystawiona faktura. Po otrzymaniu zapłaty Tres lub Partner wysyła nowy plik tekstowy: licencja.txt (klucz licencyjny). Plik należy zapisać (wgrać) do podkatalogu: \adtres na serwerze. Instalowanie programu Trawers Zakup usług dodatkowych Zamówienie na usługi serwisowe i konsultingowe składa się na formularzu zamówienia abonamentu. Usługi firmy Tres Zamówienie na pozostałe usługi: prosimy o kontakt z działem handlowym tres@tres.pl lub Partnerem 9. Tematy powiązane Aktualizowanie programu Warunki licencji Polityka aktualizacji Usługi firmy Tres Dostosowanie do potrzeb firm RI Rozwiązania indywidualne Słowa kluczowe #TrawersERP-CenyLicencji #TrawersERP-Architektura #TrawersERP-Komponenty #TrawersERP-WarunkiLicencji #Tres-Badania&Rozwój #Admin-OpiekunTrawersERP
www.tres.pl - Baza wiedzy Trawers ERP - Spis treści