www.tres.pl - Baza wiedzy Trawers ERP - Spis treści


Tres: Aktualizacje programu i konsultacje e-mailowe 1. Zakres usługi 2. Forma 3. Cena 4. Warunki 5. Obszary konsultacji w ramach abonamentu 6. Opiekun Programu Trawers 7. Konsultantami są twórcy oprogramowania 8. Tematy powiązane 1. Zakres usługi * Aktualizacja, tj. prawo do pobrania najnowszego wydania programu Dostęp do najnowszych wydań programu. Zgodnie z polityką aktualizacji. Polityka aktualizacji * Przyjmowanie zgłoszeń o problemach i potrzebach Zgłoszenie problemu Uwagi i potrzeby * Wyjaśnienia i porady. Konsultacje techniczne i merytoryczne. Dostęp do zasobów: Baza Wiedzy (dokumentacje, opisy, przykłady) Odpowiedzi na zapytania e-mailowe Odpowiedzi na pytania, które nie wymagają analizy konkretnych przypadków, znajdowania rozwiązań, wyjaśnienia, itp. W odpowiedzi: ogólne wskazanie metody poszukiwania rozwiązania a nie szczegółowe opisanie kolejnych kroków postępowania Usługi firmy Tres 2. Forma * E-mail, w dni robocze w godz 10-14, odpowiedź w ciągu 6 godz roboczych Godziny robocze: poniedziałek - piątek 10-14 * Zapytania prosimy wysyłać na adres: serwis@tres.pl Tylko e-maile * Ta usługa nie przewiduje kontaktów telefonicznych. Dodatkowe usługi: Serwis i konsulting 3. Cena W cenie licencji (abonamentu) * Bez dodatkowych opłat: w cenie licencji (opłaconego abonamentu) 4. Warunki * Została wykupiona i opłacona aktualna licencja (abonament) * Nie ma zaległości płatniczych wobec firmy Tres * Nadawcą e-maila jest: Opiekun programu Trawers (patrz niżej) NOTE: Gdy nie są spełnione podane wyżej warunki, to e-maile adresowane na: serwis@tres.pl są automatycznie odsyłane do nadawcy. Program podaje powody odesłania, np. (odpowiedź automatyczna) Adres: info@nadawca.pl nie figuruje w bazie Klientów i Partnerów firmy Tres. 5. Obszary konsultacji w ramach abonamentu Tak. Funkcjonalność i architektura TAK. Konsultacje obejmują obszar funkcjonalności systemów oraz architektury baz danych i ich zawartości. Dają odpowiedzi na pytania: jak program wykonuje poszczególne funkcje, do czego służą te funkcje, jakie są warunki i ograniczenia. Jakie i gdzie w bazie danych znajdują się poszczególne informacje. Nie. Środowisko, urządzenia zewnętrzne NIE. Konsultacje nie obejmują środowiska użytkowania, konfiguracji urządzeń i systemów współpracujących. W szczególności: drukarek i innych urządzeń zewnętrznych, oprogramowania poczty elektronicznej, przeglądania plików załączników, komunikatów EDI, usług SOA, procesów wymiany danych z aplikacjami zewnętrznymi, itp. Patrz też: Zadania administratora Trawers Utrzymanie instalacji IT Nie. Instalacja. Parametryzacja NIE. Konsultacje nie obejmują diagnozowania, poprawiania, modyfikowania elementów instalacji. Tj. parametrów, tabel, definicji sterujących. W tym: zapisów w bazach danych, wzorców dokumentów, raportów i alertów. Patrz też: Trawers ERP. Standard. Dostosowanie do firm IT Nie. Wiedza specjalistyczna NIE. Nie obejmują także wiedzy specjalistycznej, np. rachunkowości, prawa pracy, rachuby płac, raportów JPK, zarządzania produkcją, organizacji procesów biznesowych, współpracy z programami (aplikacjami) zewnętrznymi, itp. W szczególności, specjaliści serwisu, w ramach opłat abonamentowych, nie będą diagnozować konkretnych rozwiązań w programach użytkowników: poprawności bazy danych, warunków obliczeń wybranych funkcji, itp. Nie będą sprawdzać poprawności utworzonych zestawień, raportów, sprawozdań. Nie będą także analizować komunikatów i raportów generowanych przez programy Ministerstwa Finansów ani uwag i zastrzeżeń zgłaszanych przez poszczególne Urzędy Skarbowe i inne instytucje państwowe. Usługi dodatkowe. Płatne Konsultacje w szerszym zakresie, obejmujące wymienione obszary udzielane są wg odrębnych reguł. Patrz szczegóły: Serwis i konsulting Pomoc Konsultantów i Partnerów Pomocy mogą także udzielić: Konsultanci: Konsultanci. Specjaliści Partnerzy: Partnerzy. Integratorzy 6. Opiekun Programu Trawers Konsultacje, w ramach opłaty licencyjnej (abonamentu), udzielane są jednej osobie, Opiekunowi Programu Trawers. Opiekun programu. Key User Opiekun Programu Trawers: Zadania administratora (en: Key User) Kluczowy użytkownik programu (en: Key User) lub Partner, który ma kompetencje w obszarze funkcjonalnym i administracyjnym programu Trawers. (en: Customer support representative) Opiekun jest pośrednikiem między pracownikami firmy a firmą Tres Prosimy o kontakt e-mailowy z konkretną osobą a nie z każdą osobą. Prosimy o adres e-mailowy na domenie firmowej, np. @tafirma Nie używać darmowych adresów, np. @gmail, @o2. Adres e-mail. Tak ---------------------- adamabacki@tafirma.com ---------------------- Adres e-mail. Nie ---------------------- biuro@tafirma.com anowak@gmail.com ---------------------- NOTE: Gdy zmienia się Opiekun, to proszę zapewnić, aby poprzedni przekazał następnemu cała niezbędną wiedzę. Najlepiej w formie protokołu przekazania. Opiekunów prosimy, aby stosowali się do procedur komunikacji z firmą Tres, szczególnie podczas zgłaszania problemów i potrzeb. Zgłaszanie problemów Zgłaszanie potrzeb Firma Tres zastrzega sobie prawo nadawania i odbierania bez podania przyczyn statusu: Opiekun Programu Trawers. W przypadku Partnerów status odbierany jest w chwili zakończenia współpracy. 7. Konsultantami są twórcy oprogramowania Usługi konsultacji i pomocy serwisowej wykonywane są bezpośrednio przez specjalistów, autorów, twórców oprogramowania (en: Developers). Inaczej niż w wielu innych firmach informatycznych, w których zadaniem serwisantów jest oddzielenie działu rozwoju od problemów użytkowników. Tzw. pierwsza linia wsparcia, druga linia wsparcia, itd. W firmie Tres bezpośredni twórcy Trawers ERP zajmują się zgłoszeniami użytkowników. Zalety takiego rozwiązania Zrozumienie problemu Twórcy oprogramowania mają dogłębne zrozumienie programu, co pozwala im szybko zidentyfikować i rozwiązać problemy. Usunięcie przyczyny problemu Dogłębne zrozumienie programu pozwala ustalić przyczyny problemu i dokonanie usprawnień, aby problemy nie wystąpiły w przyszłości. Szybka naprawa błędów Jeżeli zgłoszenie dotyczy błędu w systemie, autorzy mogą szybko go naprawić. Bezpośrednia komunikacja Bezpośrednia komunikacja między użytkownikami a autorami może prowadzić do lepszego zrozumienia potrzeb użytkowników. Ulepszanie oprogramowania Informacja zwrotna od użytkowników może pomóc developerom w ulepszaniu programu, co prowadzi do ciągłego rozwoju i adaptacji programu do zmieniających się potrzeb użytkowników. Autorzy programu realizują zgłoszone potrzeby, gdy ocenią, że inni użytkownicy też mogą mieć podobne oczekiwania. Oszczędność czasu Gdy autorzy zajmują się zgłoszeniami, to mogą szybko zidentyfikować i rozwiązać problemy, co prowadzi do oszczędności czasu. Realizacja potrzeb indywidualnych Bezpośredni kontakt z użytkownikami pozwala na szybkie ustalenie potrzeb w kierunku realizacji rozwiązań indywidualnych. (en: Custom Software, Customization) Patrz szczegóły: RI Rozwiązania indywidualne Potrzeby i problemy użytkowników bezpośrednio przekładają się na rozwój funkcjonalny i użyteczność oprogramowania. Patrz też: Polityka aktualizacji Patrz też: Konsultanci. Specjaliści 8. Tematy powiązane Usługi firmy Tres Polityka aktualizacji Zadania administratora (en: Key User) Zgłaszanie problemów Zgłaszanie potrzeb Konsultanci. Specjaliści Utrzymanie instalacji IT RI Rozwiązania indywidualne Słowa kluczowe #Tres-Usługi #Tres-Partnerzy #Tres-Konsultanci #Admin-Zadania #e-KomunikacjaEmail


www.tres.pl - Baza wiedzy Trawers ERP - Spis treści

Polityka prywatności Ustawienia Cookies