www.tres.pl - Baza wiedzy Trawers ERP - Spis treści
System Sprzedaży Mobilnej Gemini 1. Opis ogólny 2. Moduły: Bieżąca wizyta, Bieżący dzień, Trasy 3. Moduł Praca 4. Moduł Wiadomości 5. Moduł Kartoteki 6. Aplikacja centralna 7. Aplikacja Katalog 8. Dostawca systemu Gemini 1. Opis ogólny Gemini to system sprzedaży mobilnej dla przedstawicieli handlowych pracujących w terenie. Głównym celem aplikacji jest wsparcie sprzedaży oraz kontrola aktywności działań sprzedawców. Aplikacja udostępnia narzędzia sprzedaży mobilnej na platformie Google Android. System Gemini wymienia dane z programem Trawers Pobiera z programu Trawers: * Dane o kontrahentach (klientach) * Aktualne należności kontrahenta * Dane o asortymencie i jego aktualnej dostępności * Politykę cenową Zapisuje w programie Trawers: * Zamówienia kontrahenta na asortyment * Rozlicza płatności przyjmowane przez przedstawiciela handlowego od klienta Składowe systemu Gemini System składa się z części: * Aplikacja mobilna - dla pracującego w terenie przedstawiciela handlowego * Aplikacja centralna - dla użytkowników stacjonarnych kierujących pracą przedstawicieli handlowych * Aplikacji Katalog - wyświetla informacje o dostępnym asortymencie 2. Moduły: Bieżąca wizyta, Bieżący dzień, Trasy Główne zadanie, to jest zarządzanie czasem pracy przedstawieciela handlowego. Jedną z czynności podczas dnia pracy przedstawiciela handlowego jest wizyta u klienta. Moduł Trasy usprawnia planowanie tras i wizyt dnia u kontrahenta. Okno bieżącej wizyty podpowiada pierwszeństwo wykonywania czynności, np. kontrola płatności i windykacja należności przed wystawieniem nowego dokumentu sprzedaży. Posiada różne aspekty, np. ankietę, zadania, historię sprzedaży, zdjęcia, promocje. Umożliwia szybką rejestrację dokumentu sprzedaży.3. Moduł Praca Moduł Praca to podsumowanie zadań i pracy przedstawiciela handlowego. Przedstawia wyznaczone cele sprzedażowe, generuje raporty oraz pozwala na rejestracje kosztów służbowych. 4. Moduł Wiadomości Lista wiadomości przesłanych przez operatora centralnego. Aplikacja informuje o nowej wiadomości. 5. Moduł Kartoteki To zbiór kartotek: magazynowych, kontrahentów, dokumentów archiwalnych i sesji kasowych. Z poziomu karty kontrahenta można przejść do aplikacji nawigacyjnej i posługiwać się wytyczoną trasą do siedziby kontrahenta. 6. Aplikacja centralna Osoba nadzorująca pracę przedstawiciela handlowego ma możliwość przeglądania, edytowania, zatwierdzania lub odrzucania ustalonego planu. Karta dzienna informuje o wykonanych zadaniach, nowych zamówieniach, czy pozycji GPS. Wyniki pracy handlowca dostępne są w formie raportów,podsumowań i zestawień wg różnych miar i osi. Przykład --------
7. Aplikacja Katalog Katalog, to zestawienie asortymentu wzbogacone o możliwości jakie daje aplikacja mobilna. Galeria produktów (fotografie), dodatkowe opisy, informacje o promocjach, itd. 8. Dostawca systemu Gemini System Gemini licencjonuje, wdraża i serwisuje firma Mobilebox. Firma Mobilebox Firma Mobilebox specjalizuje się w projektowaniu, tworzeniu i wdrażaniu rozwiązań mobilnych bazujących na bezprzewodowych technologiach transmisji danych.
www.tres.pl - Baza wiedzy Trawers ERP - Spis treści